Avatar billede chameleon Nybegynder
07. september 2001 - 17:19 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

RIS & ROS - TAK

Hej jeg er næsten klar med min side www.foreignhelp.dk som går i luften den 15. sep.

Jeg ønsker ris/ros og kommer der nogle gode konstruktive ideer/forslag giver jeg gerne points.

Følgende problemer ved jeg skal løses (blot ej hvordan..), så hvis I har forslag vil jeg være taknemmelig:

1. Netscape brugere kan ikke se siden? Hvad er gået galt? Hvad vil det evt. koste at ordne?

2. Forsiden tager lang tid at loade hvis man ikke har ADSL eller lign.

På forhånd tak

Avatar billede chameleon Nybegynder
07. september 2001 - 17:21 #1
Please undlad at logge in eller opret Jer, da siden skal fungere som lukket klub. prøv at give jeres vurdering uden at surfe rundt - Tak
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. september 2001 - 17:27 #2
Professionelt layout/design

Dine bannere i bunden kunne måske centreres, så de ikke hænger i venstre side?

Lige når man dumper ind på siden, virker det hele lidt uoverskueligt, og jeg ved ikke direkte hvad det er for en side jeg er i gang med at surfe rundt på, samt hvilke informationer jeg kan finde.

Men når man har surfet lidt rundt, hjælper det på forståelsen og siden fungerer godt.

Godt layout og god funktionalitet.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
07. september 2001 - 17:28 #3
Fint design og et meget spændende tema, som godt kan bruges af mange. Måske burde der være flere sider som man kan gå ind på uden at være medlem, hvis det tager lang tid at blive det. Hvis Netscape brugere ikke kan se siden, så er det fordi der er visse koder og den slags, som browseren ikke kan bruge. Tjek Netscapes hjemmeside og find ud af hvordan den skal se ud og lav en ny side med de nye koder (du kan bruge et Script til at sende brugeren automatisk til den rigtige side). Er du sikker på at Netscape understøtter ASP? Det kunne være problemmet.
Avatar billede dr.z Nybegynder
07. september 2001 - 17:42 #4
Jeg kunne godt bruge lidt \"viden\" på forsiden, så jeg lig\'som ved hvad jeg er kommet ind på!

Fedt design! Virkelig prof...

Ellers nogle gode menuer og sådan!

Karakter: 11@13
Avatar billede kennith Nybegynder
07. september 2001 - 17:43 #5
Det er en nydelig side du har lavet ikke noget originalt men pæn. Jeg har kigget lidt i dine koder jeg ved ikke hvorfor den ikke kan vises NS der er jeg umiddelbart på bar bund. Men jeg er heller ikke nogen haj til NS.

Der er desværre ikke umiddelbart noget at gøre ved din load tid. Det er en stor side du har lavet så der er meget der skal læses ind. Mit eneste forslag er at du med et program som SmartSaver Pro optimere alt grafikken det er et fantastisk program der kan halvere størrelsen på din grafik uden at det går ud over kvaliteten.

Kennith
Avatar billede chameleon Nybegynder
07. september 2001 - 17:46 #6
Tak for jeres fine konstruktive feedback :-)

skov+kennith-lidt points for jeres forslag
Avatar billede chameleon Nybegynder
07. september 2001 - 17:47 #7
UPS - I skulle nu kun have haft 10 point hver - ØV der røg de...Jeg ved ikke hvad der gik galt :-(
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. september 2001 - 18:43 #8
hmm hvad mon der var skidt med mit svar? Indeholder faktisk både ris og ros...
Avatar billede chameleon Nybegynder
07. september 2001 - 19:05 #9
dumdum, beklager, du skulle selvfølgelig også have haft points, men det kiksede lidt for mig og jeg givet de to andre alle mine point. Du må desværre nøjes med en stor tak istedet. Håber du kan tilgive min dumhed
Avatar billede chameleon Nybegynder
07. september 2001 - 19:29 #10
..det samme til dig dr.z, du skulle også have haft lidt - beklager
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. september 2001 - 20:36 #11
cha>> Det er helt iorden. Points er ikke alt, ville bare have en lille comment på hvorfor det ikke var godt nok, hvilket det så var alligevel, så det er fint nok :-)

No problemos...