Avatar billede jmc Nybegynder
07. september 2001 - 01:13 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

creative II USB sammen med windows 2000

Hvordan får jeg nogen siden dette op at køre. Jeg har prøvet 4 drivers og intet virker.
Avatar billede vistodk Nybegynder
07. september 2001 - 01:15 #1
har du kørt servicepack 2?

og hvad PRÆSIST virker ikke... kan den ikke se enhed, eller virker programmet ikke?
Avatar billede jmc Nybegynder
07. september 2001 - 01:41 #2
Servicepack 2 yes!

programmerne:
ispy
VB WebCam Control
WebCam Monitor

kan godt køre men de kan ikke finde cam. Jeg har prøvet at fjerne dem under device og genstarte! Har prøver diverse downloads fra creative.

Har digitalt canon G1 powershot som virker ok over USBén.
Avatar billede jmc Nybegynder
08. oktober 2001 - 00:22 #3
jeg fandt ud af det - jeg skulle pakke CAB filen ud for ellers kunne den ikke finde filerne.
tak