Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
04. september 2001 - 13:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webcam ...

Jeg har lige anskaffet mig et Philips Toucam pro webcam. Men jeg kan ikke rigtig få det til at virke. Jeg har prøvet med webcam32, men der står at den ikke kan finde webcam´et...
hvad kan der være i vejen ?
Avatar billede pyra Nybegynder
04. september 2001 - 13:59 #1
Installere
direktX 8
Philips Toucam pro Drivers fra cd\'en
prøv dette program bagefter www.supervisioncam.com
Det er meget bedre ind webcam32
Avatar billede ctv! Nybegynder
04. september 2001 - 14:23 #2
Jeg har også et Philips Toucam Pro... det virker fint hos mig! :) Men jeg havde også lidt problemer mener jeg! Men husk at du skal først plugge cameraet i puteren når den beder dig om det og ikke før!

CTV!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
04. september 2001 - 15:25 #3
ctv -> hvilket SW bruger du for at få det til at virke på nettet, jeg kunne umidlbart ikke finde noget på cd-en....der er noget spotlife halløjsa konto....hmm ?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
06. september 2001 - 19:18 #4
æv, virker heller not...