Avatar billede le_mac Nybegynder
03. september 2001 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Problem med fil af typen \"•image.sit\"

Hej! Jeg har downloadet en fil af typen \"•image.sit\", der med StuffIt bliver pakket ud til en ny fil af typen \"•image\". Jeg har prøvet at åbne filen, men det lykkes ikke. Er det overhovedet en fil eller skulle det ikke snarere være en slags disk? Håber at I kan hjælpe!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
03. september 2001 - 22:52 #1
Download programmet \"ShrinkWrap\" fra aladdin her:

http://download.cnet.com/downloads/0-10240-100-913878.html?tag=st.dl.10005-103-1.lst-7-2.913878

Den kan åbne disse ! ! !

hilsen: http://www.aeble.net
Avatar billede egonspock Seniormester
04. september 2001 - 00:41 #2
Det er muligt at din download stoppede for tidligt. Prøv at downloade dit image igen, og vær sikker på at den får den rigtige filstørrelse. Og brug så æblenets glimrende forslag, hvis stuffit og disk copy ikke kan klare ærterne, for det er nemlig ikke hver gang at de kan det. Prøv evt. blot at smide filen ovenpå Stuffit Expander-ikonet, det er nogen gange nok.
Avatar billede le_mac Nybegynder
04. september 2001 - 10:16 #3
Tak for jeres svar. Når jeg starter ShrinkWrap, arbejder computeren et stykke tid og genererer en ny fil - som jeg stadig ikke kan åbne...
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. september 2001 - 14:00 #4
Hvis dit behov er akkut, kan du maile filen til mig.

info@aeble.net

-så skal jeg nok åbne den for dig.

Hvis den ikke fylder mere end 10MB.

-du får den tilbage i korrekt filtype til din ShrinkWrap eller Stuffit Expander.
Avatar billede le_mac Nybegynder
04. september 2001 - 16:01 #5
Takker for svarene! Filen er dog betydeligt (!) større end 10 MB. I mellemtiden har jeg lavet en anden download og på den måde omgået problemet.