Avatar billede simseb Nybegynder
02. september 2001 - 15:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billede

Jeg skal bruge et bestemt billede. Men jeg tror nærmere det bliver en freelance opgave at finde det til mig:

http://www.eksperten.dk/spm/104966

Hvis du finder stilfulder billeder der stemmer overens med det jeg har skrevet får du 100 point.
Avatar billede prodic Mester
02. september 2001 - 15:21 #1
man må ikke oprette 2 ens spørgsmål!!!
Avatar billede simseb Nybegynder
02. september 2001 - 15:22 #2
Sorry.

Det jeg fandt ud af det var tidskrævende ville jeg bare skifte kategori.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
02. september 2001 - 15:47 #3
Avatar billede davidchristensen Praktikant
02. september 2001 - 15:47 #4
Husk, det koster, altså... :-)

Avatar billede simseb Nybegynder
02. september 2001 - 15:49 #5
david78.

Det gør ikke noget for jeg bruger det ikke.

Det skal være forretningsmøde og ikke gymnasie undervisning.

Men prøv igen
Avatar billede davidchristensen Praktikant
02. september 2001 - 15:55 #6
Så prøv: http://www.dlcd.dk/1098-1449.jpg og http://www.dlcd.dk/1189-187A.jpg

Det er mine bedste bud...

-David
Avatar billede simseb Nybegynder
02. september 2001 - 15:58 #7
David det er virkelig fede billeder.

Jeg kunne dog godt tænke mig et med lidt færre personer, men virklig fede billeder.

Jeg prøver at få flere eksempler, men jeg tror dine bliver de bedste.

Godt arbejde.

Er der evt. flere billeder i den serie du har taget billederne fra?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
02. september 2001 - 16:05 #8
Faktisk er de allesammen mere eller mindre ubrugelige, efter min mening og efter hvad du søger. Mærkeligt nok er der ikke eet eneste billede af en der står og holder et foredrag ved et whiteboard/plancetavle...

Eventuelt kan du (jeg) lave om på billederne; dvs. sætte et logo eller noget andet ind i baggrunden/op på skærmen bag kvinden, så det ser ud som det hænger sammen med det du nu er igang med at lave.

Men, det hele kommer jo lidt an på tid/penge..:-)

-David

PS. Hvis du skal have mig til at lave det koster det 200.- ex. moms/timen. Det vil nok tage 2-3 timer at lave noget lækkert, så regn med en plovmand ex. moms. :-)
Avatar billede simseb Nybegynder
02. september 2001 - 16:07 #9
Jeg er selv lidt rutineret i Photoshop så det går nok. Men ellers tak.

Jeg venter/ prøver at finde flere billeder, så du får først dine point senere, hvis du ikke selv vil fortsætte.
Avatar billede prodic Mester
02. september 2001 - 16:09 #10
\"man må ikke oprette 2 ens spørgsmål!!! \"

har du lukket det andet spørgsmål?? ellers så skal dette lukkes!
Avatar billede simseb Nybegynder
02. september 2001 - 16:10 #11
Så lukker jeg dette.

David du må flytte til det andet spørgsmål så. (se linket øverst)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
03. september 2001 - 00:09 #12
david78>> Hvor finder du de billeder henne?! De er da total fede!!