Avatar billede chameleon Nybegynder
01. september 2001 - 11:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Visning af data på mit site

Hej
Måske dette spørgsmål er fejlplaceret, men da hele mit site kører ASP prøver jeg alligevel...

Jeg ville meget gerne kunne vise vejret (ala jubii\'s forside) i dk på mit site. Hvordan kan dette lade sig gøre uden at jeg dagligt skal indtaste info? Kan man \"hente\" vejrdata noget sted?

Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2001 - 12:05 #1
nej dmi udgiver ikke bare men link da til dem eller lave en iframe med deres side i.
Avatar billede chameleon Nybegynder
01. september 2001 - 12:06 #2
No doubt - beklager, men jeg fik ikke skrevet at jeg ikke vil vise sider i frames.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2001 - 12:11 #3
På din side kan du bare lave :
<html>
<tabel><tr><td>
<iframes src=\"DMIs-side-med-vejret.htm\"></iframe>
</td><td></td></tr>
</html>
Avatar billede chameleon Nybegynder
01. september 2001 - 12:15 #4
Ok, men så vises hele siden ikke?

Kan man nøjes med at vise et udsnit?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2001 - 12:17 #5
mon ikke du kan vise jpg billedet.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. september 2001 - 12:18 #6
Avatar billede chameleon Nybegynder
01. september 2001 - 12:35 #7
no doubt - ref dit eksempel kan jeg ikke se der sker noget? har jeg gjort noget forkert?:

tabel>
<table>
  <tr><td>
<iframes src=\"http://www.dmi.dk/vejr/7dgnland/7dgnland.txt.html\" </iframe>
</td></tr>

</table>
Avatar billede chameleon Nybegynder
01. september 2001 - 13:13 #8
Jeg lukker den - har har svar og arbejder videre med forslaget. Tak for hjælp