Avatar billede JensenKarsten Praktikant
Oprettet i dag kl. 12:48 Der er 5 kommentarer

Genskabe slettet Messenger tråd

Hej

Kan man genskabe en Messenger tråd man har slettet?
Den ligger desværre ikke i arkivet.
Har forsøgt mig med at downloade mine oplysninger gennem FB ved at download af specifikke oplysninger, dog uden held. Når jeg forsøger at åbne filen med Messenger beskeder popper en side op hvor der står: Din fil kunne ikke tilgås.

Er der nogen af jer som har erfaring med at genskabe slettet Messenger beskeder?
Avatar billede claes57 Ekspert
Skrevet i dag kl. 13:07 #1
hør en af de andre i tråden, om vedkommende har den og vil udskrive den til dig.
Avatar billede JensenKarsten Praktikant
Skrevet i dag kl. 13:19 #2
Hej claes57

Det er desværre ikke en mulighed da den anden person i tråden også har slettet den.
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet i dag kl. 14:31 #3
Selv er jeg helt blank på dette område, men har ledt efter noget på YouTube der måske kan løse dit problem.

https://www.youtube.com/watch?v=9_Fv-hPKcaA
Avatar billede JensenKarsten Praktikant
Skrevet i dag kl. 15:02 #4
Hej ErikHg

Mange tak for linket. Det har jeg desværre prøvet uden held.
Når jeg forsøger at åbne filen med Messenger beskeder, popper en side op hvor der står: Filen blev ikke fundet. Det er muligvis blevet flyttet, redigeret eller slettet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet for 59 minutter siden #5
Håber du får løst problemet.