Avatar billede xjln Juniormester
31. august 2001 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

QuickTime video sammensæt / lyd på ?

Hejsa

Er det muligt at sammensætte flere QuickTime video-sekvenser til en lang? I tilfælde af ja hvordan?
Kan det ligeledes lade sig gøre at tilsætte lyd?
Avatar billede disky Nybegynder
31. august 2001 - 13:15 #1
du skal bruge et redigeringsprogram, f.eks. Adobe Premiere (mener den kan quicktime)
Avatar billede xjln Juniormester
31. august 2001 - 13:23 #2
Hvor finder jeg oplysninger/selve programmet, skulle gerne være gratis.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2001 - 13:25 #3
Du kan lave mange billedespor og lydspor i et redigeringsprogram. Du åbner din folder med lyde og billeder, og trækker lyd eller billede ind på det ønskede spor.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2001 - 13:27 #4
xjln> Arbejder du gratis, siden programmet skal være gratis?

Du kan hente en prøveversion her:

http://www.adobe.com/products/premiere/demoreg.html

/per
Avatar billede xjln Juniormester
31. august 2001 - 13:59 #5
Tænk sig - det gør jeg faktisk en gang imellem.

Da dette er en prøve vil man jo ikke ofre det helt store.
Jeg har fået nyt digicam som kan optage små film klip, disse ville jeg prøve at sammen koble.
Avatar billede xjln Juniormester
05. oktober 2001 - 07:44 #6
Har ikke kunnet få det til at virke