Avatar billede per2edb Ekspert
20. marts 2024 - 09:26 Der er 1 kommentar

Fejl 3053

Har i erfaring med hvad der er bedst at gøre efter fejl 3053 dvs ressourcerne er opbrugt
Jeg tænker i første omgang ikke på hvordan man finder fejlen men hvordan man kommer videre.

DVS hvilke koder til genstart uden at forlade Appen (hvis mulig)

F.eks:
  DoCmd.Close
  DoCmd.Quit
  Application.CloseCurrentDatabase
  Application.Quit

Eller hvordan genstartes automatisk
Avatar billede Gustav Ekspert
20. marts 2024 - 10:40 #1
DoCmd.Quit plejer at virke, men jeg ville nu koncentrere mig om at finde fejlen.