Avatar billede Jokeren64 Novice
09. maj 2023 - 17:15 Der er 2 kommentarer

Køb af excel

Hej
Da jeg bruger chrombook, og gerne vil køre excel, skal det være online.
His man køber excel til Kr. 54,00 pr. mdr. er der nogen der ved om man får samtlige mulighederP

Pft
Bo N
Avatar billede INK Ekspert
09. maj 2023 - 20:43 #1
Hvis du i en browser logger på din Microsoftkonto, kan du bruge Word og Excel m.m. online og gratis. Måske er det en reduceret version, men du må prøve dig frem.
Avatar billede eurositi Ekspert
10. maj 2023 - 12:58 #2
Derudover findes der den gratis kontorpakke "Collabora" til Chrome OS. Appen er baseret på LibreOffice, som er den gratis kontorpakke til desktop-OS'er:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.collabora.libreoffice