Avatar billede kurtba Ekspert
09. december 2021 - 22:14 Der er 7 kommentarer

Intet billede på tv ved streaming fra pc

Har netop fået Viaplay og vil så streame fra pc til tv via Chromecast.
Lyd og tekst kommer fint ind på tv, men intet billede. Kun sort skærm (udover teksten). Prøvet både med Edge og Chrome browseren.
Hvis jeg streamer fra min android mobil er der ingen problemer.
Hvorfor sort skærm?
Har ingen problemer med at streame fra alle mulige andre programmer.
Avatar billede kurtba Ekspert
10. december 2021 - 21:17 #2
Tak for forslaget, men det omhandler en Chromecast som slet ikke virker.
Min virker jo fint - bortset fra når jeg vil streame fra Viaplay. Hbo max, netflix og alt andet virker fint.
Avatar billede f-arn Guru
11. december 2021 - 09:14 #3
Hvilken opløsning sendes det i?
Avatar billede kurtba Ekspert
11. december 2021 - 23:19 #4
1920 x1080
Avatar billede f-arn Guru
12. december 2021 - 08:41 #5
Og du har seneste version af Chrome?
Avatar billede kurtba Ekspert
12. december 2021 - 19:07 #6
Jeg har forsøgt med både Chrome og Edge, og de er begge i sidste nye version.
Avatar billede kurtba Ekspert
13. december 2021 - 00:13 #7
Jeg ved ikke hvorfor, men nu virker det pludselig. Så problem løst på ukendt måde.
Dog har pc i mellemtiden været genstarter i forbindelse med opdatering af et andet program, så derfor kan det have løst den ukendte fejl.