Avatar billede ZeBa Ekspert
30. oktober 2021 - 19:24 Der er 8 kommentarer

Hvordan gør man det; Then sign in with same Gmail account that you used in Thunderbird

Der står sådan her; men hvor signer man ind?
Now open Microsoft Outlook on your Windows or Mac (where you want to migrate Thunderbird mails)and sign in with your Outlook account
Then sign in with same Gmail account that you used in Thunderbird
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2021 - 16:31 #1
1) start outlook, og log på med den konto, du har på outlook (?@outlook.com)
2) så skal du angive den gmail og adgangskode, som du plejer at bruge (?@gmail.com)
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. oktober 2021 - 17:43 #2
Hvor skal jeg angive den?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2021 - 07:42 #3
Der må være noget 'kontoindstillinger', hvor du kan oprette din gmail.
(jeg er selv på thunderbird fordi jeg blev træt af at outlook skulle ændres hver gang windows skiftede version)
Avatar billede ZeBa Ekspert
01. november 2021 - 14:08 #4
Jeg kan ikke finde noget, men jeg fatter slet ikke,hvad det har med gmail at gøre??
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2021 - 16:58 #5
du sidder og læser et tip fra et site, der viser, hvordan man flytter en konto fra thunderbird til outlook. DE bruger gmail som eksempel - DU bruger selvfølgelig de konto-data, som du havde til thunderbird.
---
mht Indstillinger:
Tilføj en ny konto hurtigt
Vælg Outlook > Indstillinger > Konto.
Klik på plustegnet (+) > Ny konto.
Skriv din mailadresse > Fortsæt.
Skriv din adgangskode > Tilføj konto.
Avatar billede ZeBa Ekspert
01. november 2021 - 18:00 #6
Kan ikke finde noget, der hedder
Vælg Outlook > Indstillinger > Konto.

Men jeg har en aftale med min it-mand på onsdag,hvor han fixer det.
Men tak for forsøget på at hjælpe.
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. november 2021 - 23:06 #7
#6: Han har ikke tid før næste uge, og det lød til, at det er en ret omfattende (og dyr) sag, så jeg vil være taknemmelig, hvis nogen kan hjælpe mig - bla. med svar på #6.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. november 2021 - 13:00 #8
jeg har Outlook365 (men bruger den ikke), og i den har de lavet det om til
klik på Filer (top venstre)
der kommer nyt i højre del, "Kontooplysninger" og lige derunder er din konto (hvis du har en oprettet og lige under er et "+ Tilføj konto"