Avatar billede ken1lar Nybegynder
29. august 2001 - 21:57 Der er 5 kommentarer

startside irriterer

hver gang jeg åbner internetttet, åbnes en startside som jeg ikke har sat den til. selvom jeg går ind og ændrer den, kommer siden fra næsten gang jeg starter computeren op, og går på nettet, kommer den frem igen. hvad kan jeg gøre for at slette den??
Avatar billede kapla Nybegynder
29. august 2001 - 21:59 #1
Hvad for en side?
Avatar billede theartist Nybegynder
29. august 2001 - 22:09 #2
Nu ved jeg ikke hvad du mener med at have \"ændret\" den, men har du været i funktioner/tools >> internet indstillinger/Internet options og ændret den og trykket OK?
Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 01:25 #3
Du har nok fundet en af de sider, der går ind og overskriver \"start\"-siden selv.
Normalt kan du på den startside du får se hvordan du fjerner den igen. har selv haft samme problem på en af \"klientern\".

Men hvilken side åbner den når du starter?
Avatar billede kapla Nybegynder
07. september 2001 - 16:17 #4
Avatar billede kapla Nybegynder
07. september 2001 - 16:18 #5