Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2021 - 18:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor bliver data i OneNote af ?

Nu har jeg igen oplevet, at sider i OneNote forsvinder, og de er ikke i OneDrive. Jeg har geninstalleret oneNote, men det gjorde ingen forskel.
Jeg har mistet en masse små noter, som jeg ikke kan erstatte.
Avatar billede wjens Guru
07. juli 2021 - 20:43 #1
Et langskud:
Har du OneNote kørende både på pc og telefon/tablet?
Er app's på mobil/tablet opdateret?
Jeg har nogle få gange oplevet knas i synkroniseringen, som gav tab.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2021 - 21:01 #2
Jeg har ikke telefonkabel, men et kabel til min router fra yousee.
Det er en PC på kabel, og en PC på WiFi på windows 10 opdateret.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2021 - 12:33 #3
Jeg giver op, der er vist ingen, som har svar på det spørgsmål.
Jeg har et langt mere stabil program, som hedder NoteBrowser, men desværre havde jeg ikke fået overført alle data dertil.

Tak for dit indlæg. :-)