Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. april 2021 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TV udsendelse fra lejr i Syrien - Er der en sådan (?)

Er der :
En TV udsendelse fra lejr i Syrien.
*
Jeg har læst lidt om en kvinde, der bor i en Kurdisk kontrolleret fangelejr i Syrien.
Udenrigsministeriet tilbyder at evakuere kvindens 4 årige datter,
som er syg - Med PTSD. På grund af forholdene i lejren.
*
Men det er KUN pigen på 4 år, der kan komme til Danmark.
Ikke hendes Mor eller bror.
*
Nogle har fortalt mig, at der har været noget på TV.
(Men hvor ?)
- Som fortæller noget mere. Bl.a at Moderen rejste til Syrien som teenager.
Men hurtigt blev træt af det. Ringede hjem. Ville hjem. Forsøgte at flygte.
Kom i kontakt med en menneskesmugler. Som fik en masse penge.
Men afleverede hende til kurderne. Hvor efter hun kom i denne lejr.
*
Der var også noget med moderens familie. - Etnisk dansk familie fra Sydsjælland. Vist.
*
* Jeg tager ikke stilling "For" eller "Imod" dette.
*
Men blev interesseret i at de den TV udsendelse. Hvis der er en sådan ?
*
Ved ikke om det "bare" var på nyhederne.
*
Med Venlig Hilsen - Og God Lørdag aften.
Fra Jørn
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. april 2021 - 09:02 #1
Nok et mærkeligt spørgsmål ....
God Søndag ....
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. april 2021 - 10:10 #2
Der var et jeg tror 5-6 minutters indslag i Tv 2 nyheder Tirsdag 20/04.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. april 2021 - 11:00 #3
Tak, poko1 !