Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2021 - 20:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg se The Simpsons stribes.

Som spørgsmålet lyder vil jeg gerne se The Simpsons. Ikke som tegnefilm, men som en række billeder. Filosoffen Dan Dennet bruger dem til, at illustrere sine tanker. Så selv om det umiddelbart ser underlig ud med de besynderlige figurer, er jeg nysgerrig, og vil derfor gerne se med, uden at abonnere på Desney eller andet.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. januar 2021 - 20:28 #1
Der er ikke lavet simpsons striber (mig bekendt). Hvis du bare mener billeder, er det lettest at spørge Google: https://www.google.com/search?q=the+simpsons&sxsrf=ALeKk006T36iisKUHAXPv5Ja_7I1LmAWTw:1611257248481
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. januar 2021 - 21:20 #2
...I øvrigt - man kan søge på "Memes" også... - så får man nogle af de mange "vittigheder" der er lavet: https://www.google.com/search?q=simpsons+memes&sxsrf=ALeKk01P0JiquO0VdGrYmiS9wNf5siflQQ:1611260347357
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2021 - 21:18 #3
Tak for svar. 😊