Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2020 - 15:45 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Brillerens til PC skærm?

Kan jeg bruge brillerens til mine computerskærme?
27. maj 2020 - 15:54 #1
Jahh.

Men:
En tør fnug fri klud.
Er det ikke nok, en fugtig klud, og en tør fnug fri klud.
Er det heller ikke nok, vindues rens, herefter en tør fnug fri klud :)

mht. Vinduesrens, er Glasex måske det bedste, da det ikke efterlader en hinde.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2020 - 16:06 #2
Tak for dit svar, jeg venter lige og ser, om der er enighed om der spørgsmål.
Avatar billede milter Ekspert
27. maj 2020 - 16:20 #3
Ja, hvis du først sprøjter den ud på en ren, blød klud, altså ikke direkte på skærmen. Og der må ikke være alkohol (dvs. heller ikke sprit) i din brillerens.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2020 - 16:36 #4
#3
Tak. Jeg har en skærm, som lige er gået i stykker, jeg prøver på den.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2020 - 17:06 #5
Det gik rigtig godt, på begge mine skærme. Så I skal have tak. 😊
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2020 - 17:12 #6
Avatar billede store-morten Ekspert
27. maj 2020 - 18:34 #7
Bruger brille pudseklude :-)

Læses på æsken.
ANVENDELSE: Renser hurtigt og effektivt brilleglas af både glas eller plastik, optiske apparater som kameraer, PC og Tv-skærme, kikkerter, mobiltelefoner og visir på hjælme.
KAN IKKE ANVENDES TIL KONTAKTLINSER. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2020 - 18:43 #8
#7
Bruger brille pudseklude, det må jeg se på. Tak skal du have. 😊

Lukker spørgsmålet.
Avatar billede store-morten Ekspert
27. maj 2020 - 19:03 #9
Fås sommetider til billige penge i Aldi, Netto eller Lidl.
Fik købt nogle, der var for våde til briller, men ok til mobil og skærm.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2020 - 02:38 #10
Ok:-)
Avatar billede Mikael Ekspert
28. maj 2020 - 09:34 #11
Jeg har uden problemer igennem mange år anvendt denne fra "Brugsen"
https://www.fakta.eu/SL/PI/887/269/3fed5b0d-affe-420d-9c6f-d1c02ecd1b6a.jpg

Men man skal vist nok passe lidt på med "Touch-skærme" ??
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2020 - 12:01 #12
#11
Tak, ja det er da en billig løsning, og svarer så til forslaget i #1, bare et andet mærke.😊