Avatar billede dar Nybegynder
28. august 2001 - 19:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

XP-kategori!

Nu har der efterhånden været en del spørgsmål omhandlende Windows XP, der er havnet i alle mulige sære kategorier, så jeg tænkte om det mon ikke snart var på tide med en officel XP-kategori?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. august 2001 - 19:13 #1
Hva med at få XP på markedet først..??

Avatar billede francke Nybegynder
28. august 2001 - 19:14 #2
Får jeg eet point hvis jeg giver dig ret! ;)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. august 2001 - 19:20 #3
:) Xp er jo kommet i beta versioner...Så derfor kan det jo godt være at man har problemer med dem !..Derfor holder jeg fast ved det DAR siger....

VI KUNNE GODT BRUGE EN WINDOWS XP kategori.
Avatar billede bjarteo Nybegynder
28. august 2001 - 19:35 #4
jeps
Avatar billede prodic Mester
28. august 2001 - 20:05 #5
Zyberwizard->Hvis man har XP\'en i en beta, så kan man få alt den hjælp man har lyst til hos selve Microsoft.
Det er trods alt menigen at de skal finde fejl og rette dem pga. de betatestere som lovligt har fået XP beta. :-)
Avatar billede hotpop Novice
28. august 2001 - 20:44 #6
Det har været oppe før: http://www.eksperten.dk/spm/89172
Avatar billede dar Nybegynder
09. september 2001 - 18:15 #7
hotpop>> Jeg forsøgte også at søge på det inden jeg oprettede dette spørgsmål, men uden resultat - søgemaskinen på sitet virker nitte :(
Avatar billede dar Nybegynder
09. september 2001 - 18:15 #8
Så jeg lukker bare igen!
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 18:55 #9
dar> en søgning på xp dutter ikke da der skal være min. 3 karakterer i søgningen (3 = 4 da 3 heller ikke duer)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 15:23 #10
Det er noteret, beklager svartiden !