Avatar billede Hjortlund007 Praktikant
15. marts 2020 - 15:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen lyd på tv via pc

Hej

Jeg har lige formateret min HP bærbar og efter at den er blevet det så har jeg ingen lyd via mit anlæg når jeg sætter den bærbare til via HDMI.

Det fungerede fint før jeg formaterede den. Der kommer billede på fjernsynet men lyden kommer ud af bærbaren.

Hvad kan jeg lige gøre der så lyden kommer med over i anlægget?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. marts 2020 - 16:04 #1
Højreklik på højttaler ikonet nede i venstre hjørne af PC´en. Vælg "Åben indstillinger for lyd" og vælg HDMI som outputenhed
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2020 - 18:34 #2
Generelt efter en formatering bør man hente de drivere der er beregnet til pc fra producentens hjemmeside. Kan tænke du mangler en grafik kort driver der kører den digitale lyd som der kører over HDMI