Avatar billede Linda johnsen Praktikant
18. november 2019 - 16:28 Der er 1 kommentar

Fortnite

Hej.
Vi har et spørgsmål omk spillet fortnite.

Oppe i ventre hjørne er et lille billede af nogle streger og en pil som synes at indikere hvor meget internet forbindelse der er .  Der er masser af internet på computeren men inde i selve spillet er det begrænset. Der er en gul pil ned og nogle gange en rød pil ned.
Ved i hvad man gør ved det?
Mvh Linda.
Avatar billede Slater Ekspert
18. november 2019 - 17:00 #1
Jeg har aldrig selv spillet Fortnite, men hvis jeg kigger på screenshots eller Youtube gameplay-videoer, er der ikke nogen streger med pile oppe i venstre hjørne. Eller noget andet sted.
Se f.eks. her: https://youtu.be/5Vzxj6flcfM?t=186 - der er ikke noget der minder om.
Det kunne være noget tredjepartssoftware der laver et overlay, men det er svært at gisne om.

Kan du vise et screenshot af fænomenet?