Avatar billede SorenWH Praktikant
21. september 2019 - 09:53 Der er 1 kommentar

Design drag and drop project timeline?

Er det muligt at lave en slags drag and drop interface i Excel?

Problemet:
I Excel har jeg en søjle med aktiviteter og ved siden af er der en søjle med forventet tid og en søjle med aktuel tid.

Mulig løsning
For at nemt kunne omrokere en enkelt eller gruppe aktivitet vil jeg gerne kopirere/ekspotere alle aktiviteterne ind i et område så jeg nemt drag and drop eller på anden måde flytte dem nemt op og ned.

Krav
Man skal kunne se den summeret tid på hver gruppe aktiviter, evt med en vandret linie der seperarer grupperne.

Kan det laves i Excel og hvordan?

Kan det laves med kode, evt website?

Er det et andet eksisterende program der kan vise en tidslinie lodret med tid?

På forhånd tak.

:)

Søren
Avatar billede Mads32 Ekspert
21. september 2019 - 13:11 #1
Hej SørenWH

Det vil gøre det nemmere hvis du i et exel-ark viser hvordan du vil have opstillet dine data, og hvordan du vil have vist de overførte data.

Læg filen ud på dropbox.