Avatar billede RikkeA Praktikant
24. april 2019 - 09:02 Der er 2 kommentarer

Ny 2-1 fejler på word save

Har fået ny 2-1, og den gemmer 50 % af word med 0 byte. Kan ikke genfinde filerne, heller ikke via recovery program. Men vil lige høre, ved I om det er en wordfejl, eller harddisk fejl. En arbejdscomputer, så det er nok irriterende. Men tør ikke rode for meget med den, i frygt for at tabe de resterende 50 %. Nogle forslag til at stoppe det. Det er mobile version af word.

Tak for hjælpen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2019 - 11:53 #1
hvis du kører via browser, så installer og test med en anden.
Google Chrome og Firefox er gode, opdaterede og stabile browsere.
Microsofts egne (IE er udgået, Edge skiftes ud i næste måned) er noget skidt.
Avatar billede RikkeA Praktikant
24. april 2019 - 21:30 #2
Tak!!