Avatar billede teis Seniormester
07. marts 2019 - 12:15 Der er 1 løsning

A4 til A3 og to sider print

Hej

Jeg har et excel ark med mange ark. I hvert ark har jeg lavet sideskift i forhold til A4. Men nu vil jeg gerne printe det ud på A3, med to A4 sider på et A3. Kan jeg det uden jeg skal i hvert ark ændre sideskift, og tilføje dem igen når jeg skal printe på A4 igen?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2019 - 12:25 #1
det klarer printeren nok selv - når du vælger udskrift og dermed printer, så er der ofte nogle indstillinger (sidevalgt osv), og sidst af dem kan du vælge '2 sider pr ark'
Det burde skulle være det hele.