Avatar billede JOR Praktikant
04. marts 2019 - 15:49 Der er 2 kommentarer

Oversigt til Prøvekørsler

Jeg har en opgave, hvor jeg gerne vil have samlet en del data fra forskellige excel ark.

Alle excel ark har den samme forside, så det skulle være lige til at lave en simpel oversigt, hvor den læser cellerne direkte i filerne (men kun når jeg opdatere).

Jeg vil gerne at jeg skal lægger et link ind til filen, og så update den ud fra det.

Jeg vil gerne have følgende med over:
Celle navn          Celle nr
Kunde                M2
Kundenr            M3
Projektejer        O5

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede Tom K. Forsker
05. marts 2019 - 06:44 #1
Pivottabel med flere tabeller vil være min fremgangs måde.
Avatar billede JOR Praktikant
05. marts 2019 - 08:50 #2
Kan ikke lige gennemskue hvordan med Pivottabellen.