Avatar billede lurup Ekspert
24. januar 2019 - 21:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Excel ark på en hjemmeside

Kan man have en hjemmesiden med en excel prejek kørende og lave så nogle af ark er synlig for besøgende
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. januar 2019 - 21:39 #1
Desværre - du skal have adgang til Excel, enten som lokalt installeret eller O365.
Microsoft har ikke ligefrem historik for at tilbyde noget gratis, som det jo vil være tilfældet, hvis alle kan redigere i et Excel-ark uden selv at have en licens til det.
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
24. januar 2019 - 21:50 #2
prøv at gemme i html format, det kan måske bruges!!
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
24. januar 2019 - 21:56 #3
ellers skal data i en database eks mysql og siden laves så i php, men jeg kan ikke hjælpe da jeg ingen erfaring har med det.

Jan
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2019 - 05:57 #4
importer dit excel ark ti let regneark i google docs, nu kan du dele dette på nettet
Avatar billede lurup Ekspert
25. januar 2019 - 13:45 #5
Er det google sheets du mener ?