Avatar billede ZeBa Ekspert
29. november 2018 - 01:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

For hurtig musereaktion

Jeg har fået en ny laptop, og når jeg klikker på en mail i Thunderbird for at læse den, skal jeg gøre det MEGET forsigtigt for ikke at åbne mailen i et nyt vindue.
På samme måde, hvis jeg ser på billeder i en dias serie. Her springer det meget ofte et eller to billeder over.
Hvad pokker gør man ved det?
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2018 - 02:34 #1
micro kontakten i musen er slidt op og dobbeltklikker.
køb en ny mus
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. november 2018 - 02:48 #2
Men det er jo lidt påfaldende, at det kommer lige når jeg køber en ny laptop
Avatar billede Slater Ekspert
29. november 2018 - 07:41 #3
Påmindelse om ikke at hjælpe ZeBa før han afslutter sine mange spørgsmål og lærer at opføre sig med lidt respekt for dem der hjælper ham.
Avatar billede hjolsen Ekspert
29. november 2018 - 07:43 #4
Tjek indstillinger for mus i kontrolpanel - dobbeltklik hastighed.
Har du evt prøvet en anden mus ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. november 2018 - 12:32 #5
Det har jeg prøvet før. Da hjalp det ikke, men nu gør det. Dog ikke helt tilfredsstillende. Men tak for det :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. november 2018 - 12:32 #6
Nej, har ikke prøvet en anden mus.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. november 2018 - 19:18 #7
#3
enig i at han ikke fortjener hjælp, desværre er der enkelte som bliver ved med at hjælpe ham, trods opbakning fra mange herinde som forlængst er stået af, så han kan desværre blive ved.. det er trist.
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. november 2018 - 20:42 #8

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slater Ekspert
29. november 2018 - 20:53 #9
ZeBa, jeg har venligt hjulpet dig utallige gange, bare for hver gang at blive mødt med din sædvanlige respektløse tavshed eller spydige svar. Det er en advarsel til andre, så de ikke behøver udsættes for det samme.

Man kunne jo spørge dig, hvad du mister ved at opføre dig med lidt almindelig, basal høflighed, når folk tager tid ud af deres dag til at gøre noget for dig. Men jeg begynder ærligt talt at mistænke, at du simpelthen ikke er intelligent nok til at forstå konceptet.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. november 2018 - 21:02 #10
ZeBa er hermed anmeldt for sit sprogbrug.
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. november 2018 - 21:13 #11

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede ZeBa Ekspert
29. november 2018 - 21:14 #12

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede repox Seniormester
30. november 2018 - 21:50 #13
Jeg har givet ZeBa en midlertidig pause fra Eksperten. Hermed også en henstilling til at bevare en god tone fremadrettet, hvis man ønsker at fortsat benytte Eksperten.
Avatar billede nopsen Ekspert
30. november 2018 - 22:16 #14
tak for passende reaktion repox :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2018 - 14:10 #15
Synes om #13 :-)