Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. august 2001 - 23:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Blacklisting af brugere

Hejsa alle sammen & admin.

Kan det ikke lade sig gøre at vi får en lille \"checkbox\" der gemmer en bruger som man ikke gider hjælpe med spørgsmål mere.

Grundende kan være mange, men.

Man er på den måde helt fri for at melde både den ene og den anden til admin for mislighold af Expertens regelsæt.

F.eks sådan her.

Sæt X her hvis du ikke ønsker mails når denne bruger opretter et nyt spørgsmål.

-og vupti. Jeg hører aldrig om denne bruger igen, medmindre jeg selv ønsker at deltage i et spørgsmål jeg finder interessant.
-altså modtager jeg stadig mine mails fra spørgsmål hvor jeg deltager.

Ih.
Det ville være dejligt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. august 2001 - 23:38 #1
I den nye kommende udgave af Eksperten vil der være en mulighed for at \"ignorere\" valgte brugere. Hvor og hvornår den kommer anes ikke, men den kommer...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. august 2001 - 23:40 #2
synes at m.smedegaard skal black listes!!! er sur på ham!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. august 2001 - 23:40 #3
Jeg hører at der til ekspertenfest blev informeret om \"det ny eksperten\" - findes der et referat e.lign.?

Eller er der en venlig sjæl der vil skrive et?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. august 2001 - 23:45 #4
Det er rigtigt at vi fik diskuteret \"Den nye Eksperten\" - Umiddelbart kender jeg ikke til et referat og anyway vil jeg helst have Admins have ord med her - Da ingen andre ved præcist hvad der er lagt fast og hvad der ikke er.

/Nikolaj
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. august 2001 - 23:48 #5
har sendt mails til admins om ny E
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. august 2001 - 23:49 #6
lækkert :-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
27. august 2001 - 09:37 #7
Der kommer en samlet udmelding, da vi ellers de kommende måneder vil få travlt med at forklare og uddybe. I hører nærmere :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. august 2001 - 10:03 #8
Hvis det skal gå ærligt til, så bør man henvise til spørgsmålet. Så kan de enkelte deltagere selv vurdere om de gider hjælpe dem i fremtiden.

/per