Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
26. september 2018 - 15:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installere skrifter i "Microsoft XP Office Professional Version 2002" ?

Ja, hvordan :
Installerer man nye skrifter i "Microsoft XP Office Professional Version 2002"

Fra en USB stick eller fra en CD med skrifter ?

(Hvordan sletter man skrifter ?)

Ja - jeg ved ikke om de skrifter, som er er systemskrifter ?
Har lige installeret "Microsoft XP Office Professional Version 2002".
Og ikke installeret nye skrifter, endnu.
Så måske skal man ikke slette nogen skrifter ?

Det er på Windows 7

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2018 - 15:03 #1
do kopierer bare fonts ind i mappen c:\windows\fonts
Avatar billede falster Ekspert
26. september 2018 - 15:43 #2
Som sidwave skriver.

Da det er i styresystemet (her W7), skrifterne installeres. Og ikke i office-programmet.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
26. september 2018 - 15:47 #3
Tak ... Jeg må lige se, om jeg kan finde den mappe. Så
Bruger, normalt, Linux Mint MATE (19) - Som virker lidt anderledes ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
26. september 2018 - 15:52 #4
Tak igen - Det var, åbenbart, let nok - Fik installeret nogle skrifter fra USB

TAK