Avatar billede Birthe Skov Praktikant
21. september 2018 - 19:22 Der er 4 kommentarer

billedskift i G.mail

jeg har prøvet at skifte billede i min Gmail, men den bliver ikke skiftet.

Gem ændring bliver kun aktiveret, hvis jeg sætter et flueben ved:
Send kun svar...…
men det hjælper heller ikke.
Kan det være noget i Indstillinger på Windows 10?
Avatar billede INK Ekspert
21. september 2018 - 19:56 #1
Taler du om billedet i Gmail i en webbrowser?
Avatar billede Birthe Skov Praktikant
21. september 2018 - 20:21 #2
Det er i indstillinger i Gmail, så mit billede bliver vist til modtageren og i kontaktpersoner
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2018 - 20:21 #3
har prøvet at skifte billede på google-konto - det virker ikke.
https://myaccount.google.com/?utm_source=OGB&utm_medium=act&pli=1 vises det nye billede - men alle andre steder (gmail osv) optræder det gamle billede.
Gad vide, om det skifter efter fx 24 timer?
Avatar billede Birthe Skov Praktikant
23. september 2018 - 12:56 #4
Det hjælper heller ikke.
Kan det være nogle af de beslutninger, der skulle tages ved opdateringen af windows 10 - 1803, jeg kan have valg forkert?