Avatar billede Enigma66 Praktikant
01. juli 2018 - 16:52 Der er 6 kommentarer

skal klikke flere gange før den tager ved

Hjælp, min pc er ved at gøre mig vanvittig...

skal klikke flere gange før den tager ved... det vil sige... klikker jeg så skal den åbne og gør den også men kun i et splitsekund og det gør den så gentagne gange og efter 2-10 gange så åbner den og jeg kan gøre hvad jeg skal - indtil jeg skal klikke på noget nyt... så er det om og om igen.

Det er uanset om det er for at åbne startlinjen eller f.eks. i et spil og skal jeg åbne et faneblad åbner den 2-5 mere.

Skal jeg markere en tekst vil den enten ikke markere eller den markerer det hele, selvom jeg f.eks. kun skal markere et ord.

Har windows 10 og uden at vide det, er jeg sikker på, at det er den, der er problemet

Jeg er ikke it-nørd og derfor skal tingene skæres ud i pap :-) Kan I hjælpe? tak på forhånd :-)

Den desperate :-)
Avatar billede Enigma66 Praktikant
01. juli 2018 - 16:58 #1
hov og hvis der er flere sider en bare 2 så springer den sider over og forsøger jeg at gå en side tilbage - så hopper den igen siden over osv
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. juli 2018 - 17:05 #2
Du skriver mus. Er der tale om en mus eller er der tale om en touchpad.
Jeg formoder at det er en bærbar (laptop) der er tale om. Har selv både en stationær og en bærbar, men bruger en rigtig mus til begge, da jeg ikke kan forlige mig med en touchpad.
Hvilket mærke og hvilken model er det tale om? Det kan være driverne der driller.
Disse kan downloades fra producentens hjemmeside.
Avatar billede Enigma66 Praktikant
01. juli 2018 - 18:13 #3
nej, det er stationær pc jeg har og en mus med ledning

du skriver mærke og model - er det min pc eller min mus?
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. juli 2018 - 20:44 #4
Det er din pc jeg mener. Producenten har nogle opdaterede drivere du kan downloade  fra producentens hjemmeside.
Jeg går ud fra at p en ikke er hjemmebygget, men er det tilfældet er der også en udvej, nemlig at downloade drivere, til f.eks. bundkort, grafikkort osv. Der skal man naturligvis have mærke og model på de forskellige dele for at downloade driverne.
Avatar billede Enigma66 Praktikant
01. juli 2018 - 20:47 #5
det er en ombygget pc - købt brugt ved en forhandler - må nok kontakte ham - for det her driver mig simpelthen til vanvid og har den ikke gjort før, men hver gang der er opdateringer på windows 10 sker der et eller andet med den pc :-( men tak for svaret.
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. juli 2018 - 21:51 #6
Det var så lidt. Jeg håber det vil lykkes dig at få pc´en til at fungere.