Avatar billede Jeppe Nielsen Praktikant
17. maj 2018 - 20:34 Der er 2 kommentarer

Vurdering af denne gamer

Hejsa.
Jeg kunne godt tænke mig noget ekspertviden på denne gamer PC fra DBA.

Computeren skal udelukkende benyttes til CS:GO og jeg kunne godt tænke mig en vurdering af hvor mange FPS'ish den vil kunne køre samt en vurdering af hvad den er værd.

Specifikationer:
CPU: i5-4690, 3,5@3,9GHz, Quadcore Haswell
CPU køler:vandkølet med AIO fra Antec og 120mm radiator
Bundkort: Asus Z97-P
Grafikkort: Inno3D GEFORCE GTX 770 2GB X2 OC
RAM: 2 x 4GB Corsair Vengeance 1600mhz
Harddisk 1: 2 x 64GB Samsung SSD i Raid0 Preformance = 128GB
Harddisk 2: 500GB Toshiba backup disk
Strømforsyning: Corsair VS 550 Watt - NY
Kabinet: Cooler Master masterbox Lite RGB - NYT
og stadig med folie på
Cooler Master RGB LED Controller - Ekstra
Styresystem: Windows 10 Home 64-bit aktiveret.
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. maj 2018 - 21:33 #1
Jeg vil foreslå mere RAM.
Jeg går ud fra som en selvfølge at der er tale om en 64 bit version af Windows 10.
Er der tale om en 32 bit version, er det spild af penge, da 32 bit versionen kun kan håndtere 4 GB RAM.

Set eksemplet herunder:

https://ibb.co/mGjRVd

Eksemplet er fra min egen stationære med Windows 7 64 bit.
I denne er der 32 GB RAM.
Avatar billede kurtba Ekspert
17. maj 2018 - 23:27 #2
Når man læser krav til cs:go burde den rigeligt opfylde betingelserne.
Du kan se min. krav og anbefalet krav her:
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=2323&game=Counter-Strike:%20Global%20Offensive
Mht til hvor mange fps den vil levere, er det jo et sammensurium af flere ting, så det skal man måle og nok ikke gætte på.
Men nogen har prøvet et lignende kort og set på fps, og det kan du læse om her:
http://hwt.dk/Forum/341116/GTX-770-til-CSGO
Så du burde have et udmærket setup til netop det du ønsker med denne pc, selv om det ikke er det sidste nye.
Jeg kan ikke se behovet for ekstra ram ud fra de beskrivelser om krav, som jeg er stødt på.