Avatar billede scribe Novice
21. april 2018 - 17:48 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvordan undgåes fullscreen, hvis vindue flyttes op til topen af skærmenh?

Nøsten hver gang, jeg vil flytte et vindue, kommer jeg til at berøre topp4en af skærmen,hvorefter vinduet meget imod mit ønske folder sig ud og fylder hele skærmen.
Hvordan hindrer jeg dette?
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2018 - 18:17 #1
kontrolpanel - funktioner til øget tilgængelighed - gør musen lettere at bruge - sæt flueben ud for forhindrer at vinduer arrangeres automatisk , når de flyttes til kanten af skærmen
Avatar billede scribe Novice
22. april 2018 - 09:45 #2
Mange tak - jeg fandt det via
kontrolpanel > funktioner til øget tilgængelighed > [u]Skift, hvordan musen virker[u] > gør musen lettere at bruge
- selv om den sidste option var gemt bag Skift, hvordan musen virker
Avatar billede nopsen Ekspert
22. april 2018 - 15:57 #3
godt det virkede :-)