Avatar billede jonna1234 Praktikant
29. marts 2018 - 13:20 Der er 3 kommentarer

Min pc blev langsom på en enkelt dag.

For 3 måneder købte jeg en ny pc, som virkede fint lige indtil i for nogle dage siden.
Nu er det som om der et kæmpe delay på alt hvad jeg foretager mig, og alt tager generelt mega lang tid at få startet op (det gælder også selve pc’en). Ud over det crasher mange af programmerne når man starter dem op.

Jeg har prøvet at gendanne den, men det hjalp ingenting.

Har en: HP Omen 17-an007na
Avatar billede INK Ekspert
29. marts 2018 - 13:41 #1
Har du checket om alle opdateringer er gennemført korrekt?
Kan være en opdatering, der “hænger”, men selvfølgelig kan det være et garantiproblem med hardwaren.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. marts 2018 - 15:04 #2
Tryk på Windowstasten og Xtasten vælg at
gå i Enhedshåndtering og se om der er manglende Drivere?
https://ibb.co/dmr6QS
Prøv også om en scanning kan rette problemer
Tryk på Windowstasten og Xtasten vælg Windows PowerShell (Admin) skriv
Sfc /scannow
https://ibb.co/kckrQS
Avatar billede jonna1234 Praktikant
29. marts 2018 - 17:45 #3
Mange tak for jeres gode råd, min pc køre beder nu :D