Avatar billede Nico Praktikant
17. marts 2018 - 18:19 Der er 3 kommentarer

Hvilken er bedst?

Jeg er igang med at finde en stationær jeg vil købe, og jeg er kommet på disse to:
1. https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/ACDGE0DEQ032/acer-aspire-gx-281-stationar-gaming-computer

2. https://sharkgaming.dk/max-bite-ultimator
Jeg er nu usikker om hvilken af de to
computere der er bedst.
Hvis der er nogen der vil give en hjælpene hånd vil jeg være yderst taknemmelig

Mvh. Nico
Avatar billede Slater Ekspert
17. marts 2018 - 18:53 #1
Hvis det er til spil, er grafikkortet stadig det altafgørende, og Shark-maskinen har et lidt bedre 1070 Ti i forhold til Acer'ens 1070. CPU'erne er nogenlunde lige, til gengæld har Shark'en kun en 240 GB SSD og ingen harddisk, hvilket hurtigt bliver et problem.
Så skal du til at købe ekstra harddisk, og så kommer prisen op, hvorved du måske kunne finde en bedre Acer også.

Så det er ikke helt så nemt at sammenligne.
Avatar billede Mathias Praktikant
17. marts 2018 - 19:32 #2
Alene af den grund, at jeg har langt mere tiltro til Shark, så ville jeg vælge den - til hver en tid. Jeg ville aldrig gå i Elgiganten og købe en stationær PC der.

Har du overvejet at bygge selv? Med et budget på 10.000, kan du altså strikke en virkelig kraftig sag sammen - du får langt mere for pengene end hvis du køber den samlet. Og så er det både super sjovt og lærerigt :-)
Avatar billede Carnac Forsker
17. marts 2018 - 21:16 #3