Avatar billede Hjælp mig Praktikant
01. marts 2018 - 18:09 Der er 4 kommentarer

mit tastatur og mus virker ikke

jeg har et problem med mit tastatur og min mus hvor at hvis jeg åbner fx et spil som er fuld skærm som League of Legends kan jeg ikke klikke eller bruge mit tastatur men jeg kan stadig bevæge min mus.
det skal også lige siges at jeg kan sagtens bruge det hele når jeg ikke er inde i et fuld skærms spil

det kan sagtens være at det er noget simpelt der skal gøres jeg er den største idiot til computere :)
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2018 - 20:54 #1
hvad mærke og model er din computer ?

du skal gå ind på producentens hjemmeside og downloade bundkort og chipset drivere
Avatar billede Hjælp mig Praktikant
01. marts 2018 - 20:59 #2
altså jeg ved ikke lige om det betyder noget men det har altid virket det begyndte igår
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2018 - 21:27 #3
Hvorfor melder du ikke tilbage på det sidwave spørger om???
Avatar billede Hjælp mig Praktikant
03. marts 2018 - 21:55 #4
fordi det er gået væk og jeg er lige kommet hjem for en time siden og tændt min computer