Avatar billede Sofus Nielsen Praktikant
28. februar 2018 - 19:49 Der er 2 kommentarer

Steam spil lukker

jeg har et problem med et spil jeg har købt igennem steam.
når jeg klikker på ikonet på skrivebordet eller åbner det igennem steam, kommer boksen frem hvor den skriver at den forbereder spillet, kort efter førsøger den at åbner spillet men den lukker det lige så hurtigt igen og kommer ikke med nogen fejl. Spillet er Farming simulator 2017 og jeg har prøvet at afinstallere og installere på ny. jeg syntes jeg har set efter om det skulle være noget firewall eller lign. der skulle stoppe det, men det har heller ikke haft held med.
jeg har spillet små 200 timer i spillet hvor det har kørt beklageligt. jeg tror at det stoppede med at virke efter en opdatering af computeren en dag.
jeg har CS Go, Farming simulator 2015 og 2017 og der er kun problemer med  FS 2017
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2018 - 01:10 #1
hvor meget RAM har du ?
prøv at give computeren mere virtuel RAM, 32768 MB (det som hedder en swapfil)
Avatar billede Sofus Nielsen Praktikant
06. marts 2018 - 22:39 #2
windoes 10 home
Processor : Intel Pentium CPU B960 2.20 GHz
Hukommelse : 8,00GB (7,85 GB kan bruges)
Systemtype : 64-bit operativsystem,
så det skulle da ikke have noget at sige, eller hva ?