Avatar billede plok Forsker
07. februar 2018 - 22:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program til at få læst op? - gerne, ikke så "robot agtig" som muligt!

Hej.

Jeg søger en mulighed for at få noget læst op via computeren. Det kan være alt fra litteratur til manualer på nettet eller PDFér.

Problemet er at "alle" den som jeg har afprøvet, er meget "robot" agtige?

Findes der ikke et program, App eller anden for for mulighed, som er mere menneskelig, når den læser op?

Håber at høre fra jer :)

God aften.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. februar 2018 - 22:58 #1
Hej
Har du prøvet Adgangforalle.dk ?
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2018 - 23:18 #2
nej, de ER robot. der findes ikke bedre
Avatar billede plok Forsker
08. februar 2018 - 00:18 #3
#1 ja dem har jeg afprøvet, men uden held.

#2 Øv, det var ikke så godt.

Tak for svar :)
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2018 - 00:42 #4
#1 er ikke perfekt, men kan dog bruges, især hvis man sætter talehastigheden ned.
Avatar billede hjolsen Ekspert
08. februar 2018 - 08:59 #5
Avatar billede plok Forsker
09. februar 2018 - 20:09 #6
#5

Det er også en mulighed :) Dog er den også lidt "robot agtig" men som der skrives, er det nok ikke muligt at få bedre alternativ?
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2018 - 07:02 #7
stemmesynth kræver manuel redigering pr ord, for at lyde ordentligt.
så derfor kan softwaren ikke præstere mere
Avatar billede plok Forsker
15. februar 2018 - 21:25 #8
#7 okay. Det er der ikke noget at gøre ved :)