Avatar billede claes57 Ekspert
06. februar 2018 - 13:30 #1
eller bare http://onesafesoftware.com/software/
hvis du har Malwarebytes, adwcleaner og ccleaner, så er du dækket.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. februar 2018 - 14:03 #2
Tak claes57
Avatar billede 220661 Ekspert
06. februar 2018 - 22:50 #4
#3 Håber at måden det kommer til at virke på er at de programmer der vil kunne afvikles på Windows skal være certificeret af Microsoft til brug på Windows.
Håber ikke at alle programmer skal hentes på Store så de på den måde måske kan tjene flere penge på disse. Mine computere er installeret med en lokal konto, og jeg har ikke adgang til Store, og håber ikke jeg behøver at skulle oprette en Microsoft konto.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
07. februar 2018 - 07:48 #5
Tak for jeres svar ....
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
07. februar 2018 - 08:46 #6
#4 Min Win10 er installeret på samme måde. Jeg gider ikke oprette en Microsoft konto, før jeg bliver tvunget til det.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
07. februar 2018 - 12:19 #7
Tak for deltagelsen