31. januar 2018 - 20:23 Der er 4 kommentarer

Hvorfor gemmer min søns pc mon ikke hvor han er kommet til...

Jeg har købt en stationær pc til min søn som han spiller bla. Farming simulator 17 på. Desværre gemmer spillet/computeren ikke fremskridt han gør i spillet og han skal starte forfra hver gang den har været slukket.... Nogen der måske ved hvad der kan være galt...? Pft.
Avatar billede jk45 Forsker
31. januar 2018 - 21:40 #1
Ved ikke om han gør det men i farming skal man gemme manuelt inden afslutning
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2018 - 23:00 #2
Går ud fra, at indstillingerne skal foretages i spillet, men indtil nogen finder ud af det, kan din søn sætte computeren til at slumre,  (ikke dvale) i stedet for at slukke, når han ikke vil bruge den mere. Så skulle han kunne fortsætte spillet.
Avatar billede posten Ekspert
01. februar 2018 - 03:30 #3
jeg siger det samme som #2 kig på instillinger i spillet der mangler nok et flueben ved gem ved afslutning eller noget i den stil
Avatar billede Slater Ekspert
01. februar 2018 - 08:44 #4
Åbenbart er der (eller har i hvert fald været) en bug i spillet der gør netop det, at man ikke kan gemme.

Naturligvis er første skridt at sikre at sønnen rent faktisk gemmer spillet, hvis det er nødvendigt - men ellers prøv nogle af de råd her: https://steamcommunity.com/app/447020/discussions/1/282992562607493171/