Avatar billede DB7 Juniormester
20. december 2017 - 12:16 Der er 2 kommentarer

Brevfletning mangler felter

Hej,

Jeg har et word-dokument, som jeg ønsker at få flettet og sendt via e-mail (Outlook). Mit data er i et excel-ark, som word-dokumentet henter data fra. Alle er med når jeg klikker 'Vis Resultater'. Når der flettes, kommer der desværre kun ca. 2/3 af personerne med til outlook.

Vi er to kolleger der har forsøgt, og den ene af os virker det fint for, og den anden ikke. Det er samme excel-ark og word-dokument vi har brugt.

Nogen bud på hvad fejlen kan være?

På forhånd tak!
Avatar billede falster Ekspert
20. december 2017 - 12:58 #1
Et langskud:

Det er vel ikke sådan, at den ene kollega har alle personerne under kontaktpersoner i Outlook ("i forvejen") og den anden kun har de ca. 2/3?
Avatar billede DB7 Juniormester
22. december 2017 - 12:33 #2
falster, tak for svar. Det er det desværre ikke nej.