Avatar billede mybbe74 Mester
19. november 2017 - 17:14 Der er 3 kommentarer

YouTube - opsætning

Hej
Jeg har, som så mange andre, uploadet film til YouTube.

På min YouTube kanal er det blot sådan, at min historik og film jeg har valgt at gemme tidligere vises, så snart man er færdig med at se en youtube-film fra min kanal...

Er der en måde / opsætning, hvor jeg kan undgå dette og selv styre/fjerne de film?

Håber jeg forklarer mig godt nok og i kan hjælpe :-)

Martin
Avatar billede htx98i17 Professor
19. november 2017 - 18:48 #1
Så vidt jeg ved er de viste videoer baseret på seerens historik og ikke din.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
19. november 2017 - 21:21 #2
Youtube plejer at vælge "tilfældige" videoer baseret på din interesse, medmindre du er i gang med at afspille en playliste eller kanal. Det vil derfor være forskellig fra bruger til bruger hvad der vises.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2017 - 10:57 #3
det eneste du kan er at tilbyde playlister.
youtube viser ting og sager for brugeren af den type de tidligere har set. det kan du ikke ændre på.