Avatar billede vuffe Nybegynder
24. august 2001 - 18:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

E-mail systemet

Hvad med om der blev lavet en lille slags mailbox her på eksperten? Nogle gange kan det være lidt træls at skulle logge ind på sin e-mail konto, derefter trykke på en e-mail fra eksperten, og derefter trykke på linket til det gældende spørgsmål. Brugerne skulle så blive tilbudt at få oprettet denne mailkonto - hvilket jeg tror vil blive en del nemmere for de faste brugere der kommer her hver dag. For det kan godt være irriterende når der hver dag ligger 10-20 mails. God idé?

\'vuf
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. august 2001 - 18:13 #1
ja en meget god idé.....
Avatar billede vuffe Nybegynder
24. august 2001 - 18:17 #2
så slipper man også for at logge ind 2 steder
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. august 2001 - 18:24 #3
det er en email der får mig til at komme ind.. hvis det var et internt system ville jeg aldrig finde de spm jeg kan svare på
Avatar billede foldager Novice
24. august 2001 - 18:25 #4
Umiddelbart en god ide, selv om det nok koster lidt flere ressoucer.....
Avatar billede vuffe Nybegynder
24. august 2001 - 18:25 #5
nej, men det er så det jeg mener, at folk kunne vælge om de ville gøre brug af dette interne e-mail system.
Avatar billede foldager Novice
24. august 2001 - 18:27 #6
ljweb> Det kan der måske nok være noget om. Det er tit man ikke lige tænker på experten, får en mail, og logger på igen.
Avatar billede prodic Mester
24. august 2001 - 18:27 #7
Så længe, at vi kan bibeholde det gamle system også - og melde os fra den interne postkasse(og mails fra andre brugere), så kan I lave lige så mange postkasser i lyster.
Avatar billede vuffe Nybegynder
24. august 2001 - 18:27 #8
man kunne måske få en \"remind e-mail\" en gang om ugen...
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. august 2001 - 18:29 #9
vuffe >> sikke en monster mail... på eksperten sidder folk med håret i postkassen her og nu, ikke efter en uge... det tager for lang tid... Intern kommunikation, cool... Så slipper vi for spam på ICQ\'en, men til mailsystemet, nej tak
Avatar billede vuffe Nybegynder
24. august 2001 - 18:35 #10
okay, kan godt forstå dig, men det skulle også bare opfattes som et tilbud til (til de faste brugere). Det skal jo selvfølgelig ikke tvinges igennem. ;>