Avatar billede Laura Rasmussen Praktikant
26. august 2017 - 22:11 Der er 10 kommentarer

HJÆLP TIL MIT SPIL DER IKKE VIRKER!!

Hej alle.
Jeg er ny herinde btw.
Men videre til mig spørgsmål/problem.

Jeg har fornyligt købt et spil der hedder 'My horse and me', og jeg fik det hjem osv. da jeg så troede jeg havde downloadet spillet, var det åbenbart ikke "rigtigt" downloadet, det var åbenbart sådan en mærkelig version, og jeg ved ikke, hvordan jeg så får det "rigtige" spil, hvor jeg kan spille det. Jeg kan jo ikke spille det nu her, da det ikke bliver rigtigt downloadet.
Det jeg prøver og sige er, at når jeg trykker download osv. så skriver den 'Velkommen til InstallShield Wizard for My Horse And Me' og det ved jeg jo ikke, hvad vil sige. Så kan i hjælpe mig med det?

M.V.H Laura Rusmussen
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. august 2017 - 00:05 #1
Hej.
Jeg må ærligt indrømme at det med spil ikke lige er mit felt, men jeg har fundet noget der måske kan løse dit problem. Prøv at klikke på linket herunder:

https://askleo.com/what-is-installshield-and-do-i-need-its-update-service/
Avatar billede stjans Guru
27. august 2017 - 09:28 #2
Wizard for installment plejer at være en form for guide. Du ahr sikkert ikke hentet selve spillet, men bot denne wizard.

Jeg ville køre den - den bør hente selve spillet ned og installere det.
Avatar billede Laura Rasmussen Praktikant
27. august 2017 - 16:40 #3
Stjans - Hvordan ville du køre spillet? Altså der kommer ikke noget frem, som viser,  jeg jeg kan hente selve spillet.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. august 2017 - 17:19 #4
Når du kører den "InstallShield Wizard for My Horse And Me" vil den installere spillet på din PC.

Du vil sikkert få et ikon på Skrivebordet til at starte spillet med, når den et færdig.
Avatar billede Laura Rasmussen Praktikant
27. august 2017 - 19:04 #5
Altså har prøvet og installere den, men der kommer ikke et ikon på mit skrivebord, og har sådan gjort det flere gange
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. august 2017 - 21:24 #6
Hvis det handler om en WIndows 8/10, så prøv lige at trykke på "Flag" nede i venstre hjørne af tastaturet og skriv 'horse' - så vil den vise dig de ting i Start-menuen, der har noget med søgeordet at gøre?
Avatar billede stjans Guru
28. august 2017 - 07:29 #7
Havd sker der, når du kører install wizard ?. Kan du se, at der læses filer ned til din PC ?
Avatar billede Laura Rasmussen Praktikant
28. august 2017 - 09:41 #8
Altså når den er færdig med det, så trykker jeg færdig, og der sker intet efter det
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2017 - 14:19 #9
det er en installer. den lægger spillet ind.
når den er gennemført, så kig i menuen under "alle programmer".

den burde lægge et ikon til at starte spillet..
og under installation, bør den give dig mulighed og vælge, hvor du vil installere spillet.
Avatar billede Laura Rasmussen Praktikant
28. august 2017 - 20:40 #10
Okay super, det vil jeg prøve når jeg kommer hjem