Avatar billede Gekko05 Mester
06. august 2017 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skrivebordsikoner forsvundet

Jeg har lagt en del genvejsikoner på skrivebordet, de er nu forsvundet, så skrivebordet er helt blank. Jeg har forsøgt at danne ikonerne igen, men det kan jeg ikke.
Måske har jeg af vanvare trykket på nogle taster, så skrivebordet er blevet blank.
Hvordan får jeg genvejsikonerne tilbage?

Gekko
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. august 2017 - 16:37 #1
Prøv at højre klikke et sted på skrivebordet vælg Fanen Vis der efter Vis Ikoner på skrivebordet
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. august 2017 - 16:41 #2
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. august 2017 - 18:51 #3
Er du ved en fejl kommet til at trykke på "Skift skrivebord"  Det er nummer 3 ikon fra venstre på proceslinie. En lille firkant "med ører"
Avatar billede torben lind Forsker
06. august 2017 - 19:05 #4
Hej Gekko05.
Du skriver ikke om det er win 10.
Hvis det er,så prøv at gå ned i højre hjørne besked centre og se om du ved en fejltagelse har slået tablet tilstand til,hvis du har,slå det fra og du vil have dine ikoner igen.
Torben
Avatar billede esmannify Praktikant
16. februar 2019 - 08:55 #5
Hej herinde...havde samme problem, så din løsning Torben, da det er win 10.
Det var det, der var galt. Måtte trække på smilebåndet over mig selv, og det heldigvis var et lille 'fejltryk'. Tak for hjælpen.
Mvh Lene