Avatar billede Vibeke Fredskilde Praktikant
01. august 2017 - 23:37 Der er 4 kommentarer

Ingen opstart

Har en yoga  510-14isk laptop (ideapad)
Men den vil slet ikke starte op. Har prøvet alt men da den intet fysisk batteri har at tage ud er jeg lidt på bar bund! Har prøvet at tænde og slukke den tage strømforsyning til og fra og alt muligt men intet held. Og computeren er ikke mere end 4 måneder gammel, så rimelig tidligt den går i stykker!
Håber nogle kan hjælpe

Hilsen vibeke
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2017 - 23:49 #1
kan du komme i bios
Avatar billede INK Ekspert
01. august 2017 - 23:56 #2
Mener du kan resette batteriet ved at stikke en papirclips i et lille hul på undersiden. Se evt. En manual på nettet.
Fjern kabel og prøv at resette.
Avatar billede INK Ekspert
01. august 2017 - 23:58 #3
Der må stadig være garanti efter 4 måneder. Håber du har backup af vigtige filer.
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2017 - 00:04 #4
Fn-F2 ?