Avatar billede søren sørensen Praktikant
13. juni 2017 - 15:21 Der er 3 kommentarer

gør min computer hurtigere

Hej

hvordan kan jeg gører min computer hurtigere.
Avatar billede Slater Ekspert
13. juni 2017 - 15:30 #1
Mere information.

Hvor gammel er den? Hvad er det for en? Hvor langsom er den, har du eksempler på noget du synes er alt for langsomt? Er den blevet mærkbart langsommere over tid, i så fald kort eller lang tid? Har du en virus-/malwarescanner? Hvad er langsomt? Internet, at starte programmer, åbne filer, spille spil eller udføre visse ting?

Vi er ikke tankelæsere. Det bedste man kan sige med et så vagt spørgsmål er: køb en ny.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. juni 2017 - 16:19 #2
Hvor mange programmer har du kørende i Baggrunden?
https://billedeupload.dk/images/zXqBG.png
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. juni 2017 - 22:29 #3
Det var et ret åbent spørgsmål - hvis du nu skubber den ud over kanten af bordet, bliver den hurtigere på vejen mod gulvet....

Med det sagt, så har vi brug for at vide mere om din PC, i hvilken sammenhæng du har brug for mere hastighed, da det kan være vidt forskellige steder, det giver mening at sætte ind - så det kan ganske rigtigt være råd lige fra "køb ny" til at give den lidt mere RAM eller en SSD.