Avatar billede Carnac Forsker
03. juni 2017 - 13:55 Der er 4 kommentarer

Lækker babe har gemt sig i min computer i 8 år!

Jeg har lige kørt min 8 år gamle Dell Inspiron på lossepladsen. Af nysgerrighed skilte jeg den dog lige af først. Jeg har aldrig haft grafikkortet ud af den, og da det sad med forsiden ned mod bunden (hvilket de jo oftest gør), anede jeg ikke hvordan det så ud.

Det viste sig at denne lækre babe har gemt sig i min computer i over 8 år, helt uden jeg har vidst det:

https://postimg.org/image/6uivtdpwh/

Så det er altså hvad man brugte af salgstrick overfor computernørder for 8 år siden ^^
Avatar billede cht22 Professor
03. juni 2017 - 17:34 #1
Hvad er spørgsmålet?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2017 - 07:47 #2
#1 Var nok mere ment som en sjov kommentar :-)
Avatar billede KennethLykke Mester
04. juni 2017 - 19:25 #3
I Natholdets regi: Vigtig viden eller ligegyldig info?

Jeg stemmer på: Vigtig viden! Synes faktisk det er meget sjovt.
Avatar billede milter Ekspert
04. juni 2017 - 19:45 #4
Den lækre babes søster har for få dage siden fundet vej til min XP-maskines indre på et Radeon HD 2600XT-kort for at udsætte dødsdommen over maskinen et par måneder :-)