Avatar billede posten Ekspert
28. april 2017 - 20:24 Der er 7 kommentarer

ingen opstart

har en st, lenovo med win 10 home 64 bit den vil slet startehar prøvet alt den råder mig også slette mine filer
troede windows var kommet over deres start prøblemer
er der mon kommet noget godt til mod de opstartsproblemer eller er det bare en ny install ??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. april 2017 - 21:00 #1
Synes ikke det er helt let at regne ud, hvad du mener, men...

Hvis du ikke har data på den, der SKAL bevares - så installer igen. Det tager ingen tid og du er sikker på at tingene er som de skal være.
Avatar billede posten Ekspert
29. april 2017 - 00:34 #2
har du ikke en rep af opstart til win 10 vil jo helst undgå at "tømme" den
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2017 - 01:07 #3
F8 eller prøv en live cd ?/USB
Avatar billede posten Ekspert
29. april 2017 - 04:21 #4
troede kun f8 var til og med win 7
Avatar billede 220661 Ekspert
29. april 2017 - 06:53 #5
Ved du om du har systemgendannelae kørende på computeren så den kan bruges?
Kommer du til en logon skærm?
Hvis du ser logon kan du prøve at starte op i fejlsikret tilstand på denne måde:
https://support.microsoft.com/da-dk/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode
Og her skulle der så måske være en mulighed for at køre systemgendannelse.
Kan du køre en kør kommando (som admin) er der rstrui.exe du skriver her.
Starter systemgendannelse op vælger du et punkt hvor du ved systemet virkede.
Avatar billede posten Ekspert
29. april 2017 - 08:10 #6
jeg har ingen systemgendanelse gemt  kommer ikke til log on men den stopper ved det punkt du har som nr. 3 og derfra kan jeg ikke kommere videre men vil senere i dag prøve de ting der står hér på dit link
Avatar billede posten Ekspert
29. april 2017 - 15:55 #7
det der står i den 1. rubrik windowstasten + i virkede ikke hvordan vil man så som de skriver bruge startkappen når windows IKKE starter  men hvis man 2 gange trykker på avanseret start kommer der 9 F taster op og når man trykker F8 hvor man sinker malwarebytes starter den har prøvet at køre malwarebytes igen og rkill.exe derefter JRT.wxe  den blokkere stadig nyt faneblad i min chrome