Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 21:53 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Overbar på Win2k Server

Hejsa allesammen
jeg har startet en lille webserver derhjemme og er igang med at lave en webhosting service ligesom freepaq (dog NOGET mindre) hvor der skal være en lille overbar i toppen som åbner ligesom freepaq, når man går ind på en af siderne på serveren... hvordan får jeg automatisk en overbar frem når der er nogen der går ind på et webhotel? fx. hvis der er en der går ind på www.dit-navn.dk så skal baren være i toppen eller hvis man går ind på undersiderne fx. www.dit-navn.dk/underside.... Jeg kører windows 2k advanced server håber i kan hjælpe

;o)
Avatar billede otis Nybegynder
23. august 2001 - 21:56 #1
sæt dine point ned, så kan det være jeg vil hjælpe :)
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 21:57 #2
flere point!

(ironi)

Hvis der er nogen der gider at lave det er det fint med mig, men folk er sq godt dumme. Desuden skal du over i kategorien [Job/opgaver - Freelance] og smide nogle $$ på bordet..
Avatar billede otis Nybegynder
23. august 2001 - 21:58 #3
el_barto, nej det er bare noget der skal konfigurers, det er den korrete  kategori
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 21:59 #4
Hallooo jeg vil ikkke af med penge eller noget jeg søger en der KAN hjælpe og ikke en der vil give sine dumme kommentare
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:00 #5
man skal ikke lave overbaren man skal blot vise mig hvordan jeg kan includere en fil i toppen af siderne på min server så laver jeg det selv :-)
Avatar billede otis Nybegynder
23. august 2001 - 22:00 #6
ingen dum kommentar, men du har formange point, dette spørgsmål burde svare til 30 point
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:00 #7
Otis >> kan du så ikke lige hjælpe mig ?
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:01 #8
Jeg har hørt folk sige det er let på en Linux server men husk nu at jeg kører win2k adv server og vil IKKE køre linux :-)
Avatar billede otis Nybegynder
23. august 2001 - 22:02 #9
som jeg siger, ikke alle de points
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:05 #10
ok besvar spørgsmålet så får du 30 point :-) så giver jeg bare mig selv resten ok?
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:08 #11
Nå det kunne Otis sørme ikke!!!
Avatar billede addy Nybegynder
23. august 2001 - 22:11 #12
Sådan har de gjort: (Kan du ikke bare også bruge frameset???????)
<HTML>
<HEAD>
<title>Freepaq.dk - Gratis hosting af domæner</title>
<frameset rows=\"32,*\" border=\"0\" frameborder=\"no\">
    <frame src=\"http://iqbar.infopaq.dk/iqbar.asp?Site=www.freepaq.dk\" name=\"iqbar\" scrolling=\"no\" marginheight=\"0\" marginwidth=\"0\" noresize border=\"0\" frameborder=\"0\">
    <frame src=\"index.asp\">
</frameset>
</HEAD>
</HTML>
Avatar billede otis Nybegynder
23. august 2001 - 22:12 #13
det er ok,
lav en .fil f.eks .index med en frame der søger efter .top med din bar, og den anden til at søge efter index.php.
Sæt den (.index) så forrest som DirectoryIndex i httpd.conf.

så skulle det virke, og for at folk ikke kan slette den, skal du gøre så der ikke vises \".\" filer i dit ftp program
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 22:16 #14
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:36 #15
Hey otis kan du ikke lige forklare mig det igenner sådan helt præcist hva jeg skal trykke på osv... hvor jeg forstod det ikke helt lige! ;o) men det er kanont du kan hjælpe
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:37 #16
Husk otis jeg bruger ikke linux men win2k server
Avatar billede otis Nybegynder
23. august 2001 - 22:38 #17
bruger du apache ?
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:41 #18
og lige det sidste... husk det skal være således at hvis en bruger udefra flyver direkte ind på www.dit-navn.dk/oscar så er overbaren der også selvom du ikke er kommet fra siden www.dit-navn.dk
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:41 #19
nej jeg bruger ikke apache
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:41 #20
bruger IIS
Avatar billede otis Nybegynder
23. august 2001 - 22:42 #21
argh, så bare glem det :/
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 22:43 #22
hehe så er der ingen hjælp at hente :-)
Avatar billede frits100 Nybegynder
23. august 2001 - 23:19 #23
er der virkelig ikke nogen som kan hjælpe her?.. please kom nu
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. august 2001 - 01:30 #24
Du må vist hellere følge med i dette ?

http://www.eksperten.dk/spm/100762

Ellers kommer din server ikke til at køre ret længe.

Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. august 2001 - 01:32 #25
http://localhost/iishelp/

en god ide at læse alt ;)
Avatar billede vistodk Nybegynder
02. januar 2002 - 04:09 #26
hvis du stadigt mangler hjælp, så sig til.
læg en besked herinde

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede frits100 Nybegynder
30. november 2002 - 01:52 #27
vildere :(