Avatar billede mronet87 Forsker
30. marts 2017 - 22:30 Der er 6 kommentarer

Ændring af sprog ved opstart, opdatering og lukning af windows

Hej Alle

Er der nogen som kan fortælle mig, hvorfor ved opstart, opdatering og lukning af windows. At det står på engelsk, selvom at jeg har valgt sprogpakken dansk i Windows?

http://billedeupload.dk/images/H0vK1.jpg
Avatar billede INK Ekspert
30. marts 2017 - 23:08 #1
Har du også anført dansk som standard og område som Danmark?
Avatar billede INK Ekspert
30. marts 2017 - 23:10 #2
Avatar billede mronet87 Forsker
30. marts 2017 - 23:38 #3
Ja, jeg valgte dansk sprog da den installerede windows / fabriksgendannelse.

Bruger win 8.1
Avatar billede ErikHg Ekspert
31. marts 2017 - 00:01 #4
Jeg har haft Win 7 Ultimate i engelsk udgave installeret på min PC, og der kom ved åbningen af Windows beskeden "Welcome" ligesom der ved lukningen kom beskeden "Closing Windows".
Nu er der en dansk udgave installeret og der kommer beskederne naturligvis på dansk.
Man kan stille sproget om til omkring 34 forskellige sprog, men jeg er ikke sikker på om dette også gælder ved åbning og lukning af Windows, men det har vel egentlig ikke den store betydning.
Avatar billede INK Ekspert
31. marts 2017 - 07:41 #5
Nu har jeg ikke længere Win 8.1 på en maskine, men har du prøvet at følge #2?
Avatar billede mronet87 Forsker
01. april 2017 - 00:59 #6
Ja og den er allerede sat op til det.